Sexy_FreakyGaarA :P
:: Naruto CCG :: DeckZONE
Strona 1 z 1
Sexy_FreakyGaarA :P
0 dropy
[2] Sakura a double personality
[2] Choji us formation
[3] Naruto control of power
[2] Idate Morino
1 dropy
[2] Fleximaru [Shika flex]
[2] Temari wind scythe
[2] Rock Lee High Speed Move
2 dropy
[3] Gaara tragic name
[2] Iruka reward
3 dropy
[1] Ebisu Reapeted Defeat
4 dropy
Nie ma
5 dropy
[2] Baki
6 dropy
[2] Jiraiya instruction for hidden technique
[2] Shadow Clone Jutsu, ER seria 6 super rare
[3] Sexy Jutsu, CoSand seria 3 rare
[2] Kunai, seria 6, usJ-003
[2] Gigantic Fan, ER seria 6 rare
[1] Wind Scythe, CoSnake seria 2 rare
[3] Reunion with the former teacher, uncommon seria 7
[2] The 9th Match, uncommon seria 7
Talia zawiera: 25 Ninja, 10 Jutsu oraz 5 Misji.
Strategia:
Jak najszybciej pokonac przeciwnika do czego najlepiej użyc Naruto control of power poprzez jego efekt, lub Shikamaru jesli chcemy grac na mental power battle lub przeciwnik tego wymaga poprzez swój wysoki mental power, ogołem całe kombo talii kręcisie na usuwaniu ninja przeciwnika z pola, czy to efektami czy to punktami, a poprzez to łatwiej dojsc do szbkiej wygranej ^^, oczywiscie tak jak zawsze za równo w tym prztpadku uznana jets teoria "wszystko jest do przejscia ^^".
[2] Sakura a double personality
[2] Choji us formation
[3] Naruto control of power
[2] Idate Morino
1 dropy
[2] Fleximaru [Shika flex]
[2] Temari wind scythe
[2] Rock Lee High Speed Move
2 dropy
[3] Gaara tragic name
[2] Iruka reward
3 dropy
[1] Ebisu Reapeted Defeat
4 dropy
Nie ma
5 dropy
[2] Baki
6 dropy
[2] Jiraiya instruction for hidden technique
[2] Shadow Clone Jutsu, ER seria 6 super rare
[3] Sexy Jutsu, CoSand seria 3 rare
[2] Kunai, seria 6, usJ-003
[2] Gigantic Fan, ER seria 6 rare
[1] Wind Scythe, CoSnake seria 2 rare
[3] Reunion with the former teacher, uncommon seria 7
[2] The 9th Match, uncommon seria 7
Talia zawiera: 25 Ninja, 10 Jutsu oraz 5 Misji.
Strategia:
Jak najszybciej pokonac przeciwnika do czego najlepiej użyc Naruto control of power poprzez jego efekt, lub Shikamaru jesli chcemy grac na mental power battle lub przeciwnik tego wymaga poprzez swój wysoki mental power, ogołem całe kombo talii kręcisie na usuwaniu ninja przeciwnika z pola, czy to efektami czy to punktami, a poprzez to łatwiej dojsc do szbkiej wygranej ^^, oczywiscie tak jak zawsze za równo w tym prztpadku uznana jets teoria "wszystko jest do przejscia ^^".
:: Naruto CCG :: DeckZONE
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach