Kupię

 :: Giełda

Go down

Kupię

Pisanie by Etsuya on Nie Lis 25, 2007 12:56 pm

W piątek najprawdopodobniej przyjadę do gryfa i będę chciał kupić jakąś dobrą talie Woda + Ogień za około 100 zł.
I tu nasuwa się pytanie czy woda i ogień to by była dobra kombinacja?? lol!

PS. Mam nadzieje że dostane jakieś rarki Twisted Evil
avatar
Etsuya
Ninja academy student

Male
Liczba postów : 29
Age : 23
Registration date : 21/11/2007

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by FreakyGaarA on Nie Lis 25, 2007 7:54 pm

Etsuya napisał:W piątek najprawdopodobniej przyjadę do gryfa i będę chciał kupić jakąś dobrą talie Woda + Ogień za około 100 zł.
I tu nasuwa się pytanie czy woda i ogień to by była dobra kombinacja?? lol!

PS. Mam nadzieje że dostane jakieś rarki Twisted Evil

No nietstety w piątek nas nie było :/, za to bedziemy w poniedziałek [czyli dzisaij :p] oraz w środe i piątek, zapraszam ^^.

_________________
Naruto CCG Mejin
avatar
FreakyGaarA
Satoosa

Male
Liczba postów : 149
Age : 30
Location : Warszawa
Job/hobbies : karcianki, manga i anime, piłka nozna
Humor : Jakiś tam mam ^^'
Registration date : 25/10/2007

Zobacz profil autora http://freakygaara.deviantart.com

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by eve-ko on Wto Lis 27, 2007 7:16 pm

mamy nowe karty z 7 serii ^^ bedziemy we wtorek od 15. srode od 15, ew. czwartek, i na pewno w piatek od 15.
avatar
eve-ko
Satoosa

Female
Liczba postów : 45
Age : 27
Registration date : 28/10/2007

Zobacz profil autora http://eve-ko.deviantart.com

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by Etsuya on Sro Lis 28, 2007 6:11 am

aha czy można by też było np. wymienić około 30 kart duel master bo mi sie nie podoba to coś na karty naruto?
avatar
Etsuya
Ninja academy student

Male
Liczba postów : 29
Age : 23
Registration date : 21/11/2007

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by FreakyGaarA on Sro Lis 28, 2007 6:19 am

Etsuya napisał:aha czy można by też było np. wymienić około 30 kart duel master bo mi sie nie podoba to coś na karty naruto?

Nie, poniewaz juz nikt z nasz raczej tego nie zbiera i nie chce [ z tego co mi wiadomo ], wybacz...

_________________
Naruto CCG Mejin
avatar
FreakyGaarA
Satoosa

Male
Liczba postów : 149
Age : 30
Location : Warszawa
Job/hobbies : karcianki, manga i anime, piłka nozna
Humor : Jakiś tam mam ^^'
Registration date : 25/10/2007

Zobacz profil autora http://freakygaara.deviantart.com

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by Etsuya on Sro Lis 28, 2007 9:10 am

spoko tylko kolega mi mówił że mógłbym tak zrobić to chyba se te karty wywalę bo za dobre nie są mam tylko dobry mechaniczny terror niebios ;/
avatar
Etsuya
Ninja academy student

Male
Liczba postów : 29
Age : 23
Registration date : 21/11/2007

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by Hawryś on Sob Sty 12, 2008 3:26 pm

Lol gościu Duel Masters upadło... Tylko dzieci je kupują niepotrzebnie sie pytasz i tak nikt tego nie wezme xD!! Jak chcesz ma troche kart do twojej talii. Jakby co to pisz na gg albo ślij Privy!!
avatar
Hawryś
Genin

Male
Liczba postów : 66
Age : 24
Location : Warszawa
Job/hobbies : mmm...Like Snakes Dude xD
Registration date : 12/01/2008

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by Etsuya on Nie Sty 13, 2008 3:19 am

kto powiedział że ja to gówno lubię ? =.=

a zaraz się zdziwisz ;p :

avatar
Etsuya
Ninja academy student

Male
Liczba postów : 29
Age : 23
Registration date : 21/11/2007

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Kupię

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 :: Giełda

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach